28 lipca, 2016

Bookathon Polska - edycja 2016! Podsumowanie :)

Hej!
Jak pewnie wiecie, w dniach 4-10 lipca tego roku, odbywała się kolejna edycja Bookathonu w Polsce. Tym razem ze względu na wakacje i dużo wolnego czasu postanowiłam, że wezmę z nim udział i dzisiaj mam dla Was małe podsumowanie tego, co udało mi się przeczytać :)


Wyzwań było 6, z czego udało mi się wypełnić... no powiedzmy, że wszystkie :D
1. WAKACJE Z DUCHAMI (Pomiędzy, Tara Hudson)
2. DOKOŃCZENIE LUB ROZPOCZĘCIE SERII (Spętani przez bogów, Josephine Angelini)
3. AUTOR O TWOIM IMIENIU LUB INICJAŁACH (j.w.)
4. LATO Z KRYMINAŁEM (Gdzie jest Mia?, Alexandra Burt)
5. KSIĄŻKA Z TWOIM ZAWODEM (Spętani przez bogów, Josephine Angelini)
6. WAKACYJNA MIŁOŚĆ (Ktoś mnie pokocha, m.in. Stephanie Perkins)
7. PRZECZYTAJ 1500 STRON 


PONIEDZIAŁEK:
Dzień zaczęłam z książką „Red Rising. Gwiazda zaranna”, którą zaczęłam jeszcze przed Bookathonem i niestety nie udało mi się jej skończyć wcześniej, dlatego nieco zaburzyła moje plany i załapała się już na pierwszy dzień maratonu. Przeczytałam jej 190 stron, tym samym kończąc książkę. Jeszcze tego samego dnia zaczęłam przygodę z „Pomiędzy” autorstwa Tary Hudson, którego to udało mi się przeczytać 124 strony. Podsumowując, w poniedziałek przeczytałam 314 stron.

WTOREK:
Skończyłam „Pomiędzy”, czyli przeczytałam 220 stron, a także zaczęłam czytać zbiór opowiadań  „Ktoś mnie pokocha” - 42 strony. Łącznie pokonałam więc 262 strony.

ŚRODA:
Oto zaczęły się moje 3 średnie dni czytelnicze, które na tle pozostałych wypadają dość słabo, ale zawsze coś było przeczytane! :D Kontynuacja opowiadań - 150 stron.

CZWARTEK:
Kontynuacja opowiadań - 168 stron.

PIĄTEK:
Kontynuacja i SKOŃCZENIE opowiadań - 128 stron.

SOBOTA:
Dzień, z którego jestem dumna najbardziej, bo przeczytałam książkę w całości! „Gdzie jest Mia?” - 416 stron.

NIEDZIELA:
Zaczęłam ostatnią powieść, jaką wyznaczyłam sobie na ten tydzień, czyli „Spętani przez bogów”, jednak nie udało mi się jej skończyć. Przeczytałam 167 stron, a resztę pochłonęłam w poniedziałek.


Łącznie udało mi się przeczytać 1605 stron!

Recenzje książek „Red Rising. Gwiazda zaranna”„Gdzie jest Mia?” już na blogu (wystarczy kliknąć na tytuł), a pozostałe trzy książki pojawią się niebawem w nowej serii na blogu, w której będę pokrótce przedstawiać Wam swoje opinie o przeczytanych ostatnio pozycjach (około 3 książki w jednym wpisie). 

Ogólnie jestem zadowolona ze swojego wyniku i bardzo lubię takie akcje, bo pomagają się zmobilizować do czytania większej ilości książek i są przede wszystkim świetną zabawą! A Wy co o tym sądzicie? Braliście udział w tej lub podobnych akcjach? Dajcie znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne