12 kwietnia, 2012

Ulubione książki od A do Z!

Zabawę zauważyłam na blogu Tirindeth. Polega ona na tym, aby do każdej litery alfabetu podać tytuł ulubionej książki :D Ja pominęłam literki z kropkami, kreskami itd., bo bardzo ciężko znaleźć pasujący do nich tytuł.
Zapraszam do zabawy każdego chętnego!


A - Ava Farris. Podwójna tożsamość - Izabela Misztal
B - Baśnie Barda Beedle'a - J.K. Rowling
C - Córka Łowcy Demonów - Jana Oliver
D - Drżenie - Maggie Stiefvater
E - ...
F - Felix, Net i Nika oraz Świat Zero - Rafał Kosik
G - Gone. Zniknęli (cała seria) - Michael Grant
H - Harry Potter (cała seria) - J.K. Rowling
I - Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
J - Jutro - John Marsden
K - Książę mgły - C.R. Zafón
L - Listy z jeziora - A. Korol
M - Miasto Kości - Cassandra Clare
N - Nevermore. Kruk - Kelly Creagh
O - Obiecaj mi - R.P. Evans / Ostatnia Piosenka - Nicholas Sparks
P - Pomiędzy światami - Jessica Warman
R - Romeo i Julia - W. Szekspir
S - Siostrzyca - John Harding / Straż - Marianne Curley
T - Tajemnica klejnotu Nefertiti - A. Stelmaszyk
U - Ulysses Moore 7 - P.D. Baccalario
W - W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
Z - Zmierzch - Stephanie Meyer

Pasowałoby zapoznać się z jakąś lekturą na literkę E ;D Macie jakieś ciekawe propozycje?


Jeszcze coś miłego dla ucha ^^


15 komentarzy:

  1. Tak siedzę i myślę i niestety nic mi nie przychodzi do głowy, a sama mam zamiar zrobić takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbuję się w to zabawić, ale brakuje mi kilku tytułów. Na E za to bez problemu dałam " Ella zaklęta".

    OdpowiedzUsuń
  3. "Epic" Konor'a Costicka :D Fajne zestawienie chyba się na swoje pokuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też musiałabym pomyśleć troszkę nad E...w chwili obecnej przychodzi mi na myśl "Enklawa" ale raczej bym jej nie polecała. Fajnie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, to jest jednak wyzwanie! Nie wiem, czy bym sobie z nim poradziła w jeden dzień:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione na E to "Emancypantki", ale to chyba nie Twoje klimaty z tego co widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, a z literką E też będę miała kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też nie przychodzi do głowy nic na literę 'e'...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam literę 'e'! Co prawda nie czytałam, ale może "Eve" będzie pasować?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa lista, na mojej też znajdzie się kilka Twoich pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ranking, a na e nie mam pomysłu o.O dziwne xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zestawienie, też kiedyś zrobiłam coś takiego na własny użytek, ale z nazwiskami autorów zamiast tytułów książek.

    P.S. Piosenka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię tą piosenkę obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne