11 listopada, 2012

STOSowne zatuszowanie braku recenzji :D

Hej! :D
Dziś miała być recenzja, ale pobrałam całą masę świetnych filmów i postanowiłam zrobić sobie maraton :D Także, aby Wam to wynagrodzić, wstawiam zdjęcia książek, które uzbierały mi się od poprzedniego stosu.

1. Tron Półksiężyca - Saladin Ahmed - od Prószyńskiego
2. Saga o Rubieżach - Liliana Bodoc - j.w. RECENZJA
3. Nowe imperium. Szmaragdowy Sztorm - j.w.
4. Saga Księżycowa. Cinder - Marissa Meyer - od Egmontu
5. Magiczna gondola - Eva Voller - j.w. właśnie czytam :D
6. Gone5 - Michael Grant - od Jaguara
7. Mrok - Marianne Curley - j.w.
8. Klucz - Marianne Curley - j.w.
9. Piosenki dla Pauli - Blue Jeans - j.w. Wielkie podziękowania dla Pani Asi :D

10. Księżyc i wampirzyca - J.R. Rain - od G+J
11. Amerykański Wampir - J.R. Rain -j.w.
12. Feniks. Początek - Karolina Wojda - od autorki. Dziękuję! ;)
13. Przepowiednia Księgi Fenrirów - Ella Kapler - j.w.
14. Misja na czterech łapach - W. Bruce Cameron - od Illuminatio
15. Lament - Maggie Stiefvater - j.w.
16. Ballada - Maggie Stiefvater - j.w.
17. Królestwa Nashiry. Marzenie Talithy - Licia Troisi - od Zielonej Sowy RECENZJA
18. Siewca Historii - R.A. Kulik - od Cold Desire
19. Do Światła - Andriej Diakow - od AIM Media
20. Bohatyr. Żelazny Kostur - od IWE
21. Lato w Zatoce Aniołów - Barbara Freethy - od BIS
22. Dziedziczka Valcourt - Catherine Coulter - j.w.
23. Mężczyźni, których kochałam - Adele Parks - od Sonii Dragi
24. Smak huiszpańskich pomarańczy - od Miry
25. Zanim nadejdzie ciemność - Susan Wiggs - j.w.
26. Sklep na Blossom Street - Debbie Macomber - j.w.
27. Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich - Małgorzata Gutowska Adamczyk - od NK
28. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia - od Muzy
29. Łzy w deszczu - Rosa Montero - j.w.
30. Dziedzictwo x2 - Katherine Webb - pierwsza recenzyjna od AIM Media, a druga wygrana na fb i przeznaczona na mój konkurs :>

31. TreeCards - fiszki od Czterech Głów
32. Yakuza. Bliźniacza Krew - Agata Romaniuk - od Bellony
33. Tajemnica Noelle - Diane Chamberlain - od Szuflady
34. Irena - Małgorzata Kalicińska, Basia Grabowska - j.w.
35. W jednej osobie - John Irving - od Open Gate
36. Supermama - Katarzyna Ostrowska-Biernacka - od In&Out
37. Rozkosz nieujarzmiona - Larissa Ione - z wymianki
38. Magiczna zagadka - P.D. Baccalario, A. Gatti - od Zielonej Sowy
39. Scarlett 2 - Barbara Baraldi - j.w.
40. 36 tydzień - Sofie Sarenbrant - od Czarnej Owcy
41. [geim] - Andres de la Motte - j.w.
42. Dajcie mi jednego z was - Jacek Getner - od autora
43.Perfekcyjny makijaż - Bobbi Brown = od Galaktyki
44. Kilka numerów NF, które muszę ponadrabiać :D



Dużo tego, dużo, ale wszystkie książeczki ciekawe i myślę, żę szybko się z nimi uporam :D

30 komentarzy:

  1. Zazdroszczę... niech pomyślę... wszystkiego? Może oprócz "Yakuzy", bo mam ją na półce. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo!
    Ileeee faaaajnyyyych książek!
    Nie będę wszystkich wymieniać, które bym Ci zabrała ;)
    A brak recenzjii cudownie ukryty!
    Mówi to eM, która od września ukrywa braki recenzji ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny stos - wielgaśny ale znam tylko jedną pozcję "Dajcie mi jednego z was" :) również otrzymałam do recenzji od autora :) bardzo miło wspominam! ale tytuł posta rewelacyjny! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytne zatuszowanie :D Stosy - wow! Tyle świetnych książek udało Ci się zdobyć. Wiele pozycji chętnie widziałabym u siebie, ale to jednak "Cinder" najbardziej Ci zazdroszczę! :)) Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah..nareszcie spełniłaś moje marzenie *.* Wstawiłaś na bloga ten cudowny stos i to jeszcze z tak świetną nazwą! Ty wiesz, że ja bym chętnie ci wszystkie książki zabrała ^^ Życzę przyjemnego czytania i dużoooo czasu na pisanie recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromny ten stos, czyli wszystkie wieczory na najbliższe dwa miesiące masz zaklepane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, już dawno tak giantycznego stosu nie widziałam. A ostatnio się zastanawiałam jak ja poradzę sobie z zaległościami, ciekawa jestem jak Ty to zrobisz. Z niecierpliwością czekam na recenzję. Ps. masz bajeczny wygląd bloga, trudna oderwać wzrok

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Kiedy Ty to przeczytasz? :D Tytuł posta super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osz kurde! Niezłe stosisko nazbierałaś:D
    Do końca roku na pewno będziesz miała co robić:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości! Zakochałam się w tych stosach i naprawdę wiele z przedstawionych pozycji przygarnęłabym do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zbiór :D Z miłą chęcią uprowadziłaby kilka z tych książek :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! ;O Właśnie zbieram szczękę z podłogi i zaraz pójdę po szmatkę by zetrzeć swoją ślinę z paneli. Kobieto, rewelacyjne zbiory. Ile ja bym dała by mieć na swojej półce choć połowę z tych wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jezu, weź oddaj pierwszy stos! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym stawiała, że troszkę czasu zajmie Ci przeczytanie tego wszystkiego. Tak... z parę miesięcy? Żartuje.
    Sama mam ochotę na książkę pani Wings, a po tylu pozytywnych recenzjach także na "Magiczną gondolę".
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuuuuuuuuużo tego! Gratuluję tak ogromnego stosu i życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno kiedy Ty to przeczytasz :D
    Podkradłabym Ci Gone ^^
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, te stosy są ogromne, kiedy ty to wszystko przeczytasz? ;3 Polecam "Magiczną gondolę", reszty niestety nie znam, ale życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo tu tego o.o ;D
    "Trzy metry nad niebem" zamierzam pożyczyć od koleżanki, ale na razie nie mam czasu na jej czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG, ile książek! Zastanawiam się w ile to przeczytasz xDD A poza tym mogłabyś podzielić się 1 :PP

    OdpowiedzUsuń
  21. Radzę zabezpieczyć drzwi i okna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamuniu, ile książek! :) Podkradłabym "Irenę", "W jednej osobie", "Rozkosz nieujarzmioną", "Dziedzictwo", "Trzy metry nad niebem" (polecam film!) i "Mężczyźni, których kochałam", a "Smak hiszpańskich pomarańczy" i "Zanim nadejdzie ciemność" mam za sobą i polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matkooooo, cóż za stosy! Chcesz mnie zabić?! :P
    Czyli serdecznie Ci gratuluję tych pięknych nabytków @_@

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne książki:) Szczególnie zazdroszczę książki pani Gutowskiej-Adamczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaaa.. nie za dużo troszke tego ? moze sie podzielisz :D tyle fajnych książek.... nom, ale życzę miłej lektury ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, aż pozieleniałam z zazdrości! Pierwszy stos podkradłabym Ci cały!
    ps. Lepiej strzeż półeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Stos robi wrażenie..;D
    Wspaniały zbiór, pozdrawiam, miłego czytania.:D

    OdpowiedzUsuń
  28. GONE! *_* Zazdroszczę, ogólnie trochę dużo tu tego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj, z chęcią bym się teraz z Tobą zamieniła ! Cudny stos ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne