26 września, 2011

Stosik #2

No, muszę pochwalić się kolejnym stosikiem! Książki w mojej biblioteczce tylko się mnożą, a ja nie mam czasu czytać. Chyba będę zmuszona zarwać kilka nocy. ;D
A ten stosik jest wyjątkowy, bo cały otrzymałam w nagrodę ;) Otóż, udało mi się zająć trzecie miejsce w konkursie wydawnictwa znak pt. "Jutro w Twoich rękach". Nagrodą była możliwość zamówienie dowolnych książek wydawnictwa znak, za kwotę 300zł. Z tego miejsca chcę też serdecznie podziękować wydawnictwu znak za ten zaszczyt. ;D
A oto moje zdobycze:


1. Trucicielka - Schmitt Eric-Emmanuel
2. Czysta jak łza - Charlaine Harris
3. Czyste szaleństwo - Charlaine Harris
4. Czyste intencje - Charlaine Harris
5. Jutro - Marsden John
6. Jutro 2 - Marsden John
7. Jutro 3 - Marsden John
8. Z ciemnością jej do twarzy - Keaton Kelly
9. Pożeracz snów - Belitz Bettina

Do zdjęcia załapał się kaczorek od koleżanki :D

11 komentarzy:

  1. O jaa, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;) Wybrałaś same smakowite kąski, piękny stosik! No i kaczorek - mistrz drugiego planu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wszystkie wydane Jutra, zazdroszczę:) Czekam na recenzje i życzę przyjemnej lektury.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro <3 Poluję na to od jakiegoś czasu. Ogólnie fajne książki ; )
    http://percowato.blogspot.com/ - reklamuję swojego beznadziejnego bloga również. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, nagroda pierwsza klasa, seria Jutro bardzo mnie interesuje, ale jakoś nie mogę się uruchomić, żeby kupić te książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosisko. Gratuluję zdobyczy i nabytków:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej! Świetne książki wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie ciekawi "Trucicielka", w dodatku bardzo podoba mi się okładka, więc będę wypatrywać recenzji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę :).
    Jestem ciekawa jak ci się będzie podobało "Z ciemnością jej do twarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nagroda;) A serię Jutro baardzo chcę przeczytać. Świetne ksiązki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne