02 listopada, 2011

Nagłówek + grafikowanie

Post z serii: inne, czyli m.in. grafika.


Jak podoba się Wam nowy nagłówek? Naszła mnie taka nocna wena. :D
Może zauważyliście jakieś mankamenty, czy też macie może jakieś rady, pomysły? Wszelkie sugestie, nie tylko dotyczące nagłówka, ale też całego bloga, będą mile widziane! :)
Jeżeli ktoś chciałby coś w stylu tego nagłówka, to można śmiało zgłosić to w komentarzu, a ja wykonam zamówienie. Z wolnym czasem jest u mnie różnie, ale przynajmniej w weekend mam trochę wolnego ;D

Kilka innych moich prac do obejrzenia ;) :




15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek ładny, a inne również piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek, zresztą pozostałe również:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie (:

    mnie na takie nie stać... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nagłówek, taki magiczny :D I inne propozycje również robią wrażenie, masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wpadnę po raz pierwszy to zaraz na coś trafię!xD
    Miło tu u Ciebie na blogu, tak... niebiesko (czyli po mojemu:)
    Do co nagłówków - z nieba mi spadasz! Potrzebna mi jest właśnie osóbka, która takowy na mojego bloga by zrobiła. Mogłabyś napisać na moje gg: 38063790 albo maila: pudelko-czekoladek@wp.pl
    Byłabym wdzięczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, miło, że się podobają ;D
    Mery, nie ma sprawy. Napiszę za chwilkę na gg ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nagłówki, widać teraz, że masz nie tylko talent do pisania recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, jestem tu po raz pierwszy, a już uwielbiam twojego bloga!
    Jeżeli znalazłabyś czas mi także mogłabyś coś zaprojektować?
    e-mail:sieniek@onet.pl
    Znudziły mi się niekiedy identyczne szablony na stronach. A twój nagłówek cud, miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajmujesz się grafiką :) Świetne prace, też się lubię pobawić trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamawiam ten pierwszy na bloga the-one-that-you-hated.blogspot.com :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, naprawdę śliczne robisz te nagłówki. *.* I właściwie to z nieba mi spadasz, kochana, bo właśnie potrzebuję kogoś kto zrobiłby mi nagłówek. Jeśli możesz to skontaktuj się ze mną za pomocą e-maila: zakochanawksiazkach@o2.pl, albo napisz na gg: 34477099. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. pozwalam sobie wziąć pierwszy nagłówek na bloga www.przemokniete-serca.mylog.pl (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne