04 stycznia, 2014

Konkurs noworoczny!

Myślałam już o konkursie urodzinowym, potem o mikołajkowym, świątecznym i nic z tego nie wypaliło. Ale skoro już w ten nowy rok wkraczam ze zdwojoną siłą i wielkim zapałem do działania, to postanowiłam coś szybciutko wykombinować i mam dla Was do wygrania nowiutki "Spacer w parku" Jill Marsell. Co trzeba zrobić by zdobyć książkę? Wszystko jest w regulaminie poniżej. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału i poinformowaniu o konkursie innych :)

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja.
2. Konkurs trwa od 04.01.2014r. do 04.02.2014 r. włącznie.
3. Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
a) Napisz w komentarzu na jaką książkę w 2014r. polujesz najbardziej!
b) Zostań obserwatorem bloga na bloggerze lub w Google+.
c) Będzie mi bardzo miło, jeśli umieścisz na swoim blogu poniższy bannerek konkursowy, jednak nie jest to warunek konieczny.
d) Będzie mi bardzo miło, jeśli polubisz moją stronę na facebooku, jednak nie jest to warunek konieczny.
4. Odpowiedzi wysyłajcie w komentarzach wraz z adresem mailowym, na który mogłabym pisać w razie wygranej :)
5. Uczestnikiem może być każdy mieszkający na terenie Polski. Niestety nie wysyłam paczki za granicę.
6. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie losowania i ogłoszę go na blogu dzień po zakończeniu konkursu, a także prześlę do niego mail z informacją o wygranej. Jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam danych do wysyłki, nagroda przejdzie do osoby, która zostanie wylosowana jako druga.


20 komentarzy:

  1. Poluję na "Na krawędzi nigdy" od wyd. Filia ;)
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Dodałam banerek ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się nie mogę doczekać kontynuacji Sagi księżycowej ! :)
    Wszędzie obserwuje, banerek umieszczę jak tylko dojdę do domu :)
    dariais122@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać 3 części Wybranych - książkę Zagrożeni C.J. Daugherty
    Obserwuję bloga, fanpejdża, a za chwile dodam bannerek na bloga
    natka294@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. W 2014 będę polować na "Lek na śmierć" Jamesa Dashnera
    Obserwuję jako: ma ra
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na "Zakochanego Kafkę" :)
    karolinnaamm@gmail.com
    Banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na " Rywalki" Wydawnictwa Jaguar.
    obserwuję jako Oli.
    ksiazkowo89@gmail.com
    baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja odpowiedź będzie nietypowa, ponieważ poluję w tym roku na książki Johna Greena, które pojawiły sie u nas już w 2013, ale miałam okazję przeczytać tylko "Gwiazd naszych wina" :3

    Obserwuję oczywiście (Regina K)!♥

    kolo.regina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge sie doczekac demona luster.
    Email: damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej czekam na książkę pt " Chłopiec z listy Shindlera" już 14 stycznia !!
    email : angelika.makowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcialabym przeczytac powiesc KOLEBKA --Aliny Krzywiec powiesc o kobiecie,ktora postanawia poszukac swoich korzeni i nie boi sie konfrontacji z trudna prawda

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Polish Belieber
    Lubię na fb jako: Anita Lal
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    Odp.: Najbardziej wyczekiwaną książką 2014 roku będzie dla mnie na pewno Miasto Niebiańskiego Ognia z serii Dary Anioła, wszystkie 5 części pochłonęłam bardzo szybko i teraz zżera mnie ciekawość, jak to się wszystko skończy w tej 6 części *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam jakieś wybranej ksiazki ale najbardziej mi zależy na Let it snow - John Green.
    Tusiamm@me.com - email

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja będę polować na Błękitnokrwistą wampirzycę, ciągle przekładają premierę, a ja już nie mogę się doczekać :)
    e-mail:riana@wp.pl
    Obserwuję jako Riana

    OdpowiedzUsuń
  14. Z niecierpliwością czekam na "Najdłuższą podróż" Nicholoasa Sparksa.
    e-mail: villan.d07@gmail.com
    Banner wklejony.
    Pozrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej wyczekiwaną przeze mnie premierą tego roku jest niewątpliwie ostatnia część Darów Anioła- "Miasto Niebiańskiego Ognia".
    baner:http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    obserwuję jako: Doomisia♥
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. "Najdłuższa podróż" Nicholoas Sparks
    e-mail: chmielewska_a@o2.pl
    Banner: http://hugekultura.blogspot.com
    obserwuję jako: Aga CM

    OdpowiedzUsuń
  17. "Zagrożeni" C.J. Daugherty < 3
    e-mail: ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Banner: http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
    Obserwuję jako Ola C. (na g+ też) , Na fb jako Książki Moim Okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj.
    Poluję na "Zakochanego Kafkę".
    Cieszę się, że zdążyłam na Twój konkurs "rzutem na taśmę" niemal;-).
    Banner już na moim blogu.
    e-mail: josupel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Ciekawi mnie książka "Pięć dni w Paryżu" Danielle Steel
    2. Obserwuję bloga jako: Dorenn
    3. Obserwuję bloga w G+ oraz udostęniłam jako: Panna Dorenn
    4. Mój e-mail: dorenn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Książką, na którą najbardziej czekam w 2014 roku, jest oczywiście "City of Heavenly Fire" Cassandry Clare. Mam nadzieję, że polska premiera również nastąpi w tym roku, przez co nie będę musiała zbyt długo na nią czekać, a co byłoby dla mnie niewyobrażalną męką. ;)

    Bloga obserwuję na bloggerze i Google oraz lubię profil na FB. :)

    pati_sb@o2.pl

    Pozdrawiam,
    Ruczek. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne