30 grudnia, 2011

Maleńkie podsumowanie 2011 roku




Z racji iż ten rok dobiega końca, postanowiłam, że tak jak inne blogerki zrobię podsumowanie. U mnie będzie ono maleńkie, gdyż dopiero niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z pisaniem. Miejmy nadzieję, że nowy rok przyniesie ze sobą więcej wolnego czasu, a także więcej doświadczeń czytelniczych. ;)




W roku 2011 przeczytałam 44 książki.
Napisałam 10 recenzji. (Możliwe, że jeszcze pojawi się jedenasta)
Na blogu ukazały się 4 stosiki książkowe.
Nawiązałam współpracę z 6 wydawnictwami i 1 portalem.


A poniżej kilka pozycji, które chciałabym przeczytać w 2012 roku. ;)

1. Powieści Nicholasa Sparksa - jak dotąd czytałam jedynie Ostatnią Piosenkę tego autora i chętnie zapoznam się z innymi jego książkami.
2. Powieści Jodi Picoult - jak dotąd napotykam jedynie pozytywne recenzje książek jej autorstwai coraz bardziej mam ochotę je przeczytać! : D
3. Drżenie i Niepokój - Maggie Stiefvater - Drżenie już posiadam, z czego też ogromnie się cieszę i sięgnę po nie z najbliższym czasie. :)
4. Twórczość C.R.Zafóna - miałam okazję zapoznać się z Księciem Mgły, który zrobił na mnie ogromne wrażenie.
5. Trylogia Igrzysk Śmierci - Suzanne Collins - leży grzecznie na półce i czeka ; D
I oczywiście masę innych książek! 

A wy jakie macie swoje typy? ;)

10 komentarzy:

  1. Ja w 2012 chciałabym przeczytać m.in. pozostałe 2 części "Igrzysk śmierci", bo pierwsza była świetna, "Gone.Faza piąta:Strach" która ma wyjść w kwietniu bodajże, "Mechaniczny Książę" i "Miasto zagubionych dusz" Cassandry Clare, trzecią część trylogii czasu - "Zieleń Szmaragdu", "Cukiernia pod Amorem.Hryciowie", podobnie jak Ty "Drżenie", które już czeka na półce, "Las Zębów i Rąk" i wiele innych, ale w tej chwili tyle mi przychodzi do głowy. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Elen, oo, zapomniałam o Gone! Też z niecierpliwością wyczekuję "Strachu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Gratuluję tylu współprac i wszystkiego zresztą. Ja w 2012 roku planuję przeczytać ''Czerwień rubinu'', ''Igrzyska śmierci''I kilka innych ciekawych książek :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Życzę samych ciekawy książek do przeczytania w nadchodzącym roku ;)
    Zafon, Siefvater i Collins - bardzo dobre typy - będziesz zachwycona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc życzę Ci realizacji wszelkich, nie tylko czytelniczych planów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyś zrealizowała swoje plany:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne podsumowanie :) Gratuluję wyniku i życzę jeszcze więcej przeczytanych książek (ale tyylko dobrych :D) w nowym roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na liście moich noworocznych postanowień też są pozycje numer 1,2,3. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och wspaniale nie tylko ja przeczytałam mniej niż 100 książek. Chodzę tak po różnych blogach i wszędzie takie zawrotne liczby, ze aż mi się głupi robi. Ale dzięki wielkie, ratujesz mój honor :D.
    Drżenie i Niepokój ja tez mam w planach.
    Co do Igrzysk Śmierci to bardzo ci je polecam bo to naprawdę niesamowita książka i kolejne cześci zapowiadają się równie ekscytująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam zamiar zapoznać się z twórczością Zafony.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne