11 czerwca, 2012

Karty Do Czytania Mojej Duszy - Sylvia Browne




Autor: Sylvia Browne 
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Ilość kart: 74


Sylvia Browne to sławne medium, autorka bestsellerów New York Times. Jej świetne poczucie humoru przyciąga mnóstwo widzów na jej liczne wykłady. Mimo iż jest tak oblegana przez fanów, znajduje czas na pisanie powieści, które później stają się ogromnie popularne. Browne jest magistrem literatury angielskiej i jej marzeniem jest pisać tak długo, jak długo będzie w stanie utrzymać pióro.

Uwielbiam pracować z kartami! Wszystko zaczynało się od zwykłych gier karcianych typu makao, ale z czasem poznaję coraz to nowe talie i odkrywam nowe metody zabawy z nimi. Ostatnimi czasy, w ręce wpadł mi zestaw Karty Do Czytania Mojej Duszy autorstwa Sylvii Browne. Zaintrygowało mnie przesłanie tych kart, a przede wszystkim chciałam się z nimi zapoznać i tym samym odkryć jakieś nowe horyzonty. Lubię takie motywujące afirmacje. Świetnie podnoszą na duchu, a posiadając taki komplecik, można sięgnąć po nie w każdej chwili, szczególnie gdy mamy zły dzień. Myśli spisane na tych kartach występują w formie rad na przyszłość. Zachęcają nas do działania, zapewniając, że przyniesie ono zadawalające skutki. 

Do pracy z kartami podeszłam jak najbardziej na spokojnie, licząc na miłą zabawę. Pooglądać, poczytać, poukładać, potasować, przełożyć i do pudełka. Jednak stało się nieco inaczej. Moja chwila wyciszenia i zaabsorbowania talią niesamowicie się przeciągnęła! Spędziłam z nią sporo czasu i jestem nią naprawdę zauroczona. Myśli zawarte na kartach nie są jedynie pustymi słowami. Każde posiada głębsze przesłanie, nad którym należy się zastanowić i pomyśleć, co powinniśmy zrobić, by rzeczywiście dążyć do tego wewnętrznego spokoju i szczęścia.

 Do talii dołączona jest krótka notka od autorki, w której Sylvia tłumaczy poniekąd znaczenie kart, pisze jak można z nich korzystać i w jakim celu zostały one stworzone. Przedstawia również jedną Starą Celtycką Metodę, która pokazuje jak rozłożyć karty i co oznacza każda z nich w takowym położeniu. Wszystko jest przejrzyście, jasno wyjaśnione, a dana metoda jest bardzo ciekawa i warto chwilkę nad nią posiedzieć.

Warto zwrócić uwagę na niesamowitą oprawę graficzną kart. Już wiele razy chwaliłam wydania talii wydawnictwa Studio Astropsychologii i muszę powiedzieć, że i tym razem mnie nie zawiedli. Mamy tu 74 karty, każda duża, w kształcie prostokąta z zaokrąglonymi rogami, sztywna, śliska i przyjemna w użyciu. Piękne ilustracje w ciepłych pastelowych kolorach i świetna ogólna prezentacja. Wszystkie karty ułożone są w sztywnym, gustownym pudełeczku, razem z notką od autora. Pierwsze wrażenie - genialne! Zdecydowanie polecam każdemu kogo interesują sprawy związane z duchowością, poprawą swojego życia, czy też temu kto lubi poznawać nowe formy zabawy z kartami.  


Za możliwość pracy z kartami ślicznie dziękuję Wydawnictwu Studio Astropsychologii!

7 komentarzy:

  1. Świetne! :) Chętnie bym takie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka ma karty z aniołami

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie do końca mój klimat, ale przecież otwieram się na nowe gatunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam do czynienia "z czymś takim", ale przyznam, że po Twojej recenzji chętnie bym sięgnęła. Wyglądają naprawdę ciekawie i myślę, że są też dobrą motywacją, bo z tego co widzę, to bardzo fajne są na nich zamieszczone zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie mnie takie rzeczy nie przekonują, aczkolwiek wyglądają interesująco:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie mój klimat, wolę powieści. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne