31 sierpnia, 2012

Pierwsze urodziny bloga + wyniki konkursu + pomysły na dalszy rozwój stronki :D

Cześć!
Trudno uwierzyć, że Welcome in Wonderland ma już rok! Skończył go dokładnie 20 sierpnia, jednak nie miałam w ten czas możliwości opublikowania notki, takżę piszę ją dziś :)
Statystyk nie ma co tutaj przytaczać, bo to wszystko widać na blogu.
Chciałabym natomiast, przede wszystkim podziękować. Na początek Wam, czytelnikom, którzy wiernie czytają i komentują moje wpisy - dzięki Wam blog ciągle istnieje, a ja mam dla kogo pisać. Dziękuję także wydawcom, portalom i firmom, które mi zaufały i podjęły się współpracy ze mną. Podziękowania kieruję tutaj również do przesympatycznych osób, z którymi mam okazję korespondować - współprace kocham między innymi za tak miły kontakt. Na koniec dziękuję kilku wspaniałym bloggerom, z którymi pisałam i pisuję prywatnie. Przepraszam za moje ciągłę "niebycie" na gg i tak dalej, ale postaram się poprawić i już regularnie odpisywać XD
Niebawem urządzę jakiś fajny urodzinowy konkurs, tylko skombinuję dla Was nagrody i wymyślę jakieś zadanie :D
***
Teraz króciutko o wynikach konkursu. Za fajny, oryginalny rysunek steampunkowego rewolweru, konkurs wygyrwa Łukasz <lukas4789@interia.pl>! Gratuluję! Wysłałam maila z informacją :)

***
Chciałabym też przedstawić Wam mój nowy projekt związany z blogiem. Mianowicie chciałabym wprowadzić taki nowy cykl postów, w których recenzowałabym dla Was różne artykuły plastyczne, biurowe, takie produkty związane właśnie z malowaniem, pisaniem, jakieś kredki, mazaki, itd. W tym samym cyklu pokazywałabym również moje rysunki, prace i ogólnie różne rzeczy związane z plastyką. Co o tym myślicie? Podoba Wam się taki pomysł? :) W pierwszej takiej notce będę miała dla Was recnzję cienkopisów z firmy STABILO, które właśnie otrzymałam do testowania. Także piszcie, jak podoba Wam się ten pomysł :)
***
Na koniec chciłabym przeprosić za to, że w sierpniu praktycznie nie było mnie na blogu, ale jakoś nie mogłam się przemóc, żeby cokolwiek napisać. W dodatku sporo czasu spędzałam albo poza domem, albo łapały mnie przeróżne choróbska. Dzisiaj dopadła mnie okrutna wysypka alergiczna i swędzi mnie praktycznie wszystko :/ Byłam u lekarza, przepisał wapno, no i zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że zniknie, bo wygląda strasznie, a za dwa dni trzeba iść na rozpoczęcie roku -_-
No to będzie na tyle :D Niedługo możecie spodziewać się pierwszej recenzji od wielu, wielu dni :D
Pozdrowienia,
Angela  

16 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku! :* Mój blog do pierwszych urodzin zbliża się wielkimi krokami i już myślę jak to uczczę :D
    Wapno na alergie jest dobre, zatem oby pomogło! :) Trzymam kciuki i życzę udanego rozpoczęcia roku szkolnego! :)
    A zwycięzcy gratuluję! :)

    Ach! No i ten nowy cykl... Jestem jak najbardziej za! :) Sama jakoś ładnie nie maluję, ale uwielbiam patrzeć na pracę innych osób :) Zatem czekam na pierwszy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy :)) U mnie też już niedługo stuknie roczek, aż trudno uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy, a zwycięzcy - nagrody:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! A pomysł jest naprawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie ujrzę Twoje rysunki i prace plastyczne!

    Gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnego, wspaniałego roku wraz z blogosferą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, rok! Wspaniale! Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku. U mnie już jakiś czas temu stuknął.
    Wapno powinno pomóc i oby wysypka znikła.
    Świetny pomysł z tymi postami z artykułami plastycznymi. Z chęcią zobaczę Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję rocznicy, a jeśli chodzi o ten pomysł, to jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama niedawno obchodziłam roczek bloga, więc wiem jakie to szczęście. Życzę owocnej pracy i długiego blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy! Rzeczywiście prawie wcale Cię nie było, ale mam nadzieję, że we wrześniu będzie Cię tu więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To już rok? Komentuje posty raz na jakiś czas od kwietnia, ale nie spodziewałabym się, że minęło już tyle czasu. Hm... Nie spojrzałam na archiwum ;)
    Gratuluje Ci tego, że zapał do pisania recenzji nie opadł, a wręcz przeciwnie - wzrósł. Mam nadzieję, że spędzisz tutaj jeszcze jeden długi rok, po którym przyjdzie kolejny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, sto lat :)

    Pomysł uważam za bardzo fajny, lubię oglądać czyjeś prace, gdyż sama nie mam żadnego talentu w malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne