03 października, 2012

Ulubione czytadła Angeli + mała zmiana :)

...czyli kolejna blogowa zabawa, polegająca na wypisaniu 10 ulubionych czytadeł, do których często wracamy oraz przy których można odprężyć się i odpocząć. Zaproszona zostałam przez Olę :*

~ Trylogia Igrzysk Śmierci - Suzanne Collins ~
Uwielbiam te książki! Któregoś dnia uległam namowom kolegi i nabyłam wszystkie trzy. Przyznam, że było warto je kupić i mieć na własność, bo tak bardzo mi się spodobały, że pewnie jeszcze nie raz do nich wrócę.
~ Harry Potter - J.K. Rowling ~
Ta seria tak naprawdę wyrobiła we mnie miłość do literatury. Chyba zawsze będzie to mój numer jeden :D
~ Saga Zmierzch - Stephanie Meyer ~
Oj, hejtujcie, hejtujcie - mi się absolutnie podobało i zdania nie zmienię :D
~ Ava Farris. Podwójna tożsamość - Izabela Misztal ~
Książka, która absolutnie mnie oczarowała. Polska autorka o niesamowitej lekkości pióra i pięknym języku zmieniła całkowicie mój stosunek do twórczości rodaków. Z wieeeelką niecierpliwością wyczekuję kontynuacji.
~ Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks ~
Niesamowita, pełna uroku i wzruszająca powieść. Przymierzam się do poznania innych dzieł autora :)
~ Obiecaj mi - R.P Evans ~
To samo, co w powyższym przypadku.
~ W plątaninie uczuć - Gabriela Gargaś ~
Życiowa, pouczająca, pełna emocji - taka... prawdziwa? Pełna pięknych sformułowań i refleksji. Jedna z lepszych, jakie czytałam.
~ Seria GONE: Zniknęli - Michael Grant ~
Jedna z najulubieńszych serii <3 Właśnie będę się zabierać za piąty tom i już nie mogę się doczekać!
~ Miasto Kości - Cassandra Clare ~
Genialna, wciągająca książka. Niedługo wreszcie zabieram się za czytanie kolejnych części Darów Anioła.
~ Potem - Rosamund Lupton ~
Tak jak pisałam w recenzji: świetny thriller psychologiczny, uderzający ogromną dawką emocji. Niesamowite i bardzo trafne połączenie. 

***

Jak pewnie zauważyliście, na górze pojawił się nowy nagłówek. Jest to owoc mojej dzisiejszej pracy z PFS i nowego pomysłu na design :D Piszcie, jak Wam się podoba!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten nowy nagłówek! Muszę wrócić do grafiki w AP, bo dawno nic nie robiłam a troszkę mi tego brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do Igrzysk, Harry'ego, Miasta kości i GONE, uwielbiam :) A nagłowek bardzo ładny, czyżby to była Lana del Rey? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa lista :) Większość z wymienionych przez Ciebie książek jeszcze mam przed sobą. Śliczny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek magiczny ;) Zmiana na pewno pozytywna, co do listy 3 pozycje są moimi ulubionymi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pięć pierwszych pozycji, ale osobiście "Ostatniej piosenki" nie zaliczyłabym do listy ulubionych. Po prostu to książka.
    Widzę, że nowy nagłówek. Muszę przyznać, że naprawdę śliczny ;d

    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  6. HP, IŚ oraz "Miasto kości" <3
    Nagłówek jak zawsze piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne