01 października, 2012

Otagowana w 11 pytań :D

11 pytań, czyli kolejna odsłona blogowej zabawy, która pozwoli Wam mnie lepiej poznać :)

Zostałam otagowana przez: Cassie.

Zasady tagowania:
-Po przeczytaniu 11 pytań odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu
-Następnie wybierasz 10 osób, które tagujesz i zamieszczasz linki do nich
-Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane
-Powiadom osoby przez cb. wybrane, że zostały otagowane
-Daj taga osobom które jeszcze go nie miały

Pytania wybrane dla mnie:
1. Masz jakieś szalone marzenia lub marzenie? Jak tak to jakie? 
Oj, wiele ich jest :D Przede wszystkim chciałabym kiedyś zaśpiewać na jakiejś ogromnej scenie przed wielką publicznością.
2. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała milion złotych?
Zafundowałabym sobie podróż po Europie i własną bibliotekę haha :D
3. Twoja ulubiona książka?
Nie mam takiej. Nie można wybierać spośród całej masy perełek!
4. Zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie?
Długo by wymieniać :)
5. Znasz wszystkich swoich znajomych na fejsie? 
Przyznam szczerze, że nie XD
6. Co wolisz Tymbark, Frugo, coś innego?
Tymbark.
7. Zdarza Ci się pisać łańcuszki np. na czyimś blogu, fejsie, itp.?
Nie, denerwują mnie takie rzeczy.
8. Masz profil na zapytaj.onet.pl?
Nie.
9. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Dostrzegłam kiedyś w necie blog jednej dziewczyny i po poczytaniu kilku tekstów, uznałam że to fajna i pożyteczna forma rozrywki. Poza tym od zawsze kocham książki, a świetnie jest dzielić się z kimś swoją opinią.
10. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Polski, angielski.
11. Przedmiot, którego szczerze nienawidzisz?
WF, biologia.

Kolejnych osób nie taguję, gdyż nie wiem kto już brał udział w zabawie, ani kto ma na to ochotę. Jeżeli któryś/aś z Was jest zainteresowany/a, to czujcie się zaproszeni, a wykorzystajcie pytanka od Cassie :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)W większości odpowiedziałabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zabawa była popularna już jakiś czas temu, więc brałam udział. Na większość pytań udzieliłabym podobnych odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno temu była ta zabawa :D Sądziłam, że chyba wszyscy wzięli w niej udział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubisz biologii? :O:O:O Grzeszysz! :D
    Tymbark rządzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię angielski a za biologią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne