06 maja, 2015

Stosik ostatnich tygodni!

Cześć! Mam dla Was kilka moich zdobyczy ostatnich tygodni :3

1. Próba ognia - Josephine Angelini - prezent urodzinowy od mamy 
2. Dotyk Julii - Tahereh Mafi - j.w.
3. Eleonora&Park - Rainbow Rowell - j.w.
4. Czerwona królowa - Victoria Aveyard - j.w.
5. Losing Hope - Colleen Hoover - j.w.
6. AFTER. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anna Todd - prezent urodzinowy ode mnie dla mnie :D
7. AFTER. Płomień pod moją skórą - Anna Todd - biedronkowa okazja
8. Jedyna - Kiera Cass - okazja na allegro
9. Elita - Kiera Cass - kolejna okazja biedronkowa!
10. Rywalki - Kiera Cass - z wymiany na fincie ;)
11. Więzień labiryntu - James Dashner - j.w.
12. Próby ognia - James Dashner - okazyjnie na allegro
13. Czas żniw - zakup w matrasie 
14. Ostre przedmioty - Gillian Flynn - zakup na allegro
15. Zaginiona dziewczyna - j.w.

Co polecacie/odradzacie? 

19 komentarzy:

  1. Nic nie czytałam, ale na ,,Zaginioną dziewczynę" mam największą chęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko Dotyk Julii i nie spodobał mi się aż tak, żeby sięgac po kontynuację. Ale jako zapychacz czasu na długie wieczory może być. Szybko się czyta, więc tych długich wieczorów raczej wiele nie będzie...
    Reszty nie znam i poznać raczej nie planuję. Może się kiedyś kiedyś zdecyduję na Więźnia labiryntu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam całą serię "Selekcja" Kiery Cass. Naprawdę fajne i lekkie książki, idealne do odstresowania się :) Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie widziałaś jeszcze filmu, to "Więzień labiryntu" wciągnie Cię i zaskoczy na całego. Trylogia jest świetna. Czytałam też Rywalki i za najlepszy tom uważam pierwszy, potem trzeci a najsłabiej dla mnie wypada drugi. Znam także fabułę "Czerwonej Królowej" - ciekawa lektura, która opisuje interesujące moce u głównej bohaterki :) Miłej lektury!

    Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie, nie widziałam jeszcze ekranizacji "Więźnia labiryntu", więc mam nadzieję na zaskakującą lekturę :D

      Usuń
  5. Też się skusiłam na After. :) Elity jakos nie trawię. Doszłam do połowy i... koniec. Nie wciągnęła mnie ani nic. Nie rozumiem fenomenu tej książki, ale mam ochotę na 4 tom :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie polecam "Zaginioną dziewczynę".

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie same skarby!
    Próba ognia mnie rozczarowała, ale bardzo bym chciała sama mieć książki Ostre przedmioty i Zaginiona dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tyle książek, które z chęcią bym Ci podkradła. Najbardziej zazdroszczę "Czerwonej Królowej" :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym zabrała wszystkie pozycje do siebie na półkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią podkradłabym Ci te cudeńka! Zaginioną dziewczynę oglądałam i średnio mi się podobała, choć podobno książka jest lepsza (jak zwykle). Czas żniw czeka i na mnie! :)
    Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od "After" skutecznie odciągnęły mnie recenzję, nie wiem jak to wygląda w praktyce, ale przestałam mieć ochotę na te książki. Wkrótce zamierzam się zapoznać z powieściami Flynn i ruszenie na nowo z Dashnerem - przede mną drugi tom. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to dobrze mieć urodziny ;) Znam jedynie "Dotyk Julii" i baaardzo mi się podobał. Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytaj i recenzuj, bo nie mogę się doczekać, Twojej recenzji "After", "Czerwonej Królowej" i kilku innych pozycji :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jak to jest z ''Zaginioną dziewczyną''. Trzeba się chyba w końcu przekonać :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne