10 listopada, 2012

Liebster Blog + Wyniki konkursu urodzinowego!

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Do zabawy zostałam zaproszona przez Suzę, Dizzy, Agnieszkę i post meridiem za co bardzo dziękuję :)

~Pytania od Suzy~
 1. Do jakiej książki chciałabyś jeszcze kiedyś wrócić?
Od wielu miesięcy planuję jeszcze raz przeczytać całą sagę Zmierzch, ale jakoś nigdy nie mogę znaleźć czasu.
 2. Jaką płytę (muzyka) chciałabyś mieć?
Riot! - Paramore <3
 3. Czekasz na premierę jakiegoś filmu? Jakiego?
"Hunger Games: Catching Fire, The". Książki kocham, a pierwsza część filmu była okej, także bardzo, bardzo wyczekuję kolejnej :D
 4. Jaką książkę chętnie obejrzałabyś jako film?
"Nieśmiertelny" - Catherynne M. Valente. To byłby pokręcony film xd
 5. Twój ulubiony deser?
Hmm.. lody waniliowe ;D
 6. Twój ulubiony cytat?
„-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? -Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. -Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. -Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.” ~ Jace, Miasto Kości
 7. Do jakiej książki nigdy już nie powrócisz?
"W pustyni i w puszczy" - H. Sienkiewicz
 8. Obcasy czy trampki?
Obcasy :D
 9. Od czego zaczęła się twoja przygoda z książkami (lub pierwsza książka, która zapadła ci w pamięć)?
Po obejrzeniu filmu "Harry Potter i Kamień filozoficzny" zapragnęłam przeczytać książkę. Pochłonęłam ją w jakieś 2 dni i później już przywiązałam się do czytania.
 10. Włosy - rozpuszczone czy związane?
Rozpuszczone.
 11. Gdybyś mogła wybrać sobie jedną super moc, jaka by to była?
Latanie. Czasem mi się śni, że latam i uwielbiam to uczucie XD


~Pytania od Dizzy~
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Hmm.. było to pytanie w jednej z poprzednich zabaw, więc pozwolę sobie skopiować :D
Dostrzegłam kiedyś w necie blog jednej dziewczyny i po poczytaniu kilku tekstów, uznałam że to fajna i pożyteczna forma rozrywki. Poza tym od zawsze kocham książki, a świetnie jest dzielić się z kimś swoją opinią.
2. Jaka była najdziwniejsza reakcja społeczeństwa na to, że czytasz książki?
Dziwnej sobie nie przypominam, bo zazwyczaj były to "filmy lepsze", "ale marnujesz czas", "jak Ci się chce tyle czytać, przecież to takie męczące", a takie wypowiedzi słyszy się na co dzień.
3. Czy jest jakaś książka, która jest dla Ciebie szczególnie ważna?
Raczej nie mam takiej książki. Prawdę mówiąc każda jest w jakiś sposób wyjątkowa i każda wnosi coś nowego do mojego życia.
4. Co sądzisz o epidemii "paranormal romance"?
"Paranormal romance" lubię, także wysyp tego typu książek mi nie przeszkadza. Co prawda, większa ich część jest schematyczna i nieciekawa, jednak można znaleźć perełki ;D
5. W jaki sposób umilasz sobie czytanie?
Robię sobie kawę, herbatę albo barszcz czerwony do kubka i zasiadam pod cieplutkim kocem ;)
6. Masz swoje motto życiowe bądź ulubiony cytat?
Cytat: „-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? -Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. -Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. -Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.” ~ Jace, Miasto Kości
Motta nie mam ;D
7. Czy jesteś od czegoś uzależniona/y?
Pewnie :D M.in. od internetu, książek i picia xd
8. Preferujesz czytanie w domu czy na łonie natury?
W domu w ciepełku :D
9. Czy chciałabyś/łbyś wydać w przyszłości książkę? Jesli tak to o jakiej tematyce?
Możliwe, że tak. Myślę, że coś z nurtu fantasy.
10. Posiadasz jakiegoś futrzanego bądź jakiegokolwiek innego milusińskiego w domu?
Mam pieska. Wabi się "Gratis", gdyż dostaliśmy go za darmo :D
11. Co sądzisz o wymianach książkowych?
To świetna sprawa! Książkę, która nam się nie spodobała możemy wymienić na jakąś wymarzoną lekturę, a zarazem druga strona jest zadowolona :D


~Pytania od Agnieszki~
1. Jakie książki preferujesz? Dlaczego?
Czytam bardzo różne książki, ale głównie preferuję fantastykę i powieści obyczajowe. Fantastykę dlatego, że zawsze zaskakuje mnie nowym światem, magicznymi postaciami i genialnym klimatem, a powieści obyczajowe lubię za to, że mogę się przy nich odprężyć.
2. Masz takie książki lub filmy do których lubisz wracać? Podaj tytuły.
Titanic, Pamiętnik (zdecydowany faworyt), Harry Potter, Bez mojej zgody i wiele innych.
3. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Biegać i sprzątać xd
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rocka.
5. Masz swój ulubiony przedmiot/pamiątkę/maskotkę z dzieciństwa?
Mam książkę z legendami, którą dostałam w przedszkolu od mojej ukochanej pani, w podziękowaniu za to, że czytałam innym dzieciom, kiedy ona wychodziła na papierosa XD
6. Umysł ścisły czy humanistyczny?
Humanistyczny.
7. Jakie są Twoje pasje, zainteresowania oprócz czytania?
Uwielbiam śpiewać, grać na gitarze i sporo rysuję. Lubię też jazdę na rolkach i tworzenie grafik na komputerze ;)
8. Jaka jest najlepsza książka, którą przeczytałaś(-eś)?
Jest ich aż za dużo xd Pierwsza, która przyszła mi na myśl to "Igrzyska Śmierci".
9. Gdzie najczęściej kupujesz książki?
Na allegro :D
10. Lubisz święta bożonarodzeniowe? ;3
Uwieeelbiam! To najpiękniejszy czas w roku :)
11. Jakie jest jedno z Twoich pragnień?
Zaśpiewać na wielkiej scenie przed dużą publiką *.*

~Pytania od post meridiem~
1. Najlepsza wakacyjna przygoda?
Schodzenie z Gubałówki i śmianie z kolegów wieszających się na drzewach jak nietoperze :D
2. Najbardziej radosne wspomnienie?

Święta Bożego Narodzenia 9 lat temu, jeszcze z moim dziadkiem.
3. Ulubiona książka?

"Igrzyska Śmierci"
4. Uważam, że ważne jest, aby…

... myśleć o potrzebach innych, a nie tylko samolubnie myśleć o swojej wygodzie.
5. Co chciałabyś osiągnąć?

Chciałabym zdobyć jakąś dobrą pracę, w której będę się spełniać.
6. Czego się boisz?

Węży... Strasznie się ich boję.
7. W jakim miejscu najbardziej lubisz czytać?

W łóżkuu :D
8. Czego nie lubisz?

Sprzątania i wfu XD
9. Czego nigdy nie odważyłabyś się zrobić?

Wziąć węża na ręce xd
10. Ulubione zwierzę?

Pieskiii :D
11. Najlepsza muzyka to…

Rock.

~Moje pytania~
1. Co chcesz robić w przyszłości?
2. Włosy proste czy kręcone?
3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
4. Chcesz zrobić sobie kiedyś tatuaż lub kolczyk? Jeśli tak to w jakim miejscu?
5. Piosenka na dziś?
6. Jesteś osobą religijną?
7. Za co lubisz książki?
8. Jakie seriale oglądasz?
9. O której zazwyczaj czytasz?
10. Lubisz poznawać osoby przez internet?
11. Jaka książka najbardziej zapadła Ci w pamięć? Dlaczego?


~Do zabawy zapraszam~
http://aleksandrowemysli.blogspot.com/
http://marcepankowy-swiat-ksiazek.blogspot.com/
http://siedmiogorogrod.blogspot.com/
http://elen-magic-world.blogspot.com/
http://klaudia-librairie.blogspot.com/
http://mybooksbytirindeth.blogspot.com/
http://papierowyazyl.blogspot.com/
http://jarken.blogspot.com/
http://czytadlatetiisheri.blogspot.com/
http://sol-shadowhunter.blogspot.com/
http://ogrodpelenksiazek.blogspot.com/

***

Czas na ogłoszenie wyników konkursu urodzinowego.
Wyłonienie jednego zwycięzcy było dla mnie ogromnym problemem, bo dostałam kilka świetnych wypowiedzi i trudno było mi wybrać tą najlepszą, także zwołałam małą pomoc z rodzinki i razem zgodnie stwierdziliśmy, że pierwsze miejsce należy do...

post meridiem

Gratuluję zwyciężczyni, jak i wszystkim uczestnikom - spisaliście się na medal. Wypowiedzi były zróżnicowane, ciekawe i na wysokim poziomie. Bardzo dziękuję Wam za udział i zapraszam do kolejnych konkursów :)


 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy :D Moje odpowiedzi by się pewnie nieco różniły - ale jeśli chodzi o muzykę to się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah miło poczytać takie informacje i dowiedzieć się czegoś o blogerach. Dlatego lubię takie zabawy i chętnie biorę w nich udział. Dziękuję za nominację! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo wiedzy:) I gratuluję zwycięzcy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :D
    też bym chyba wybrała latanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie. Odpowiedzi na Twoje pytania już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy. Stosiska świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Dziękuję za zaproszenie ;) Oczywiście udział wezmę, jak tylko znajdę wolniejszą chwilkę. Tak więc, pewnie dopiero w weekend :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne