22 listopada, 2012

"The Nine Lives of Chloe King" niebawem w Polsce!

Hej!
Pewnie pamiętacie jak niedawno prosiłam Was o głosowanie w ankiecie dotyczącej wydania książki "The Nine Lives of Chloe King" w Polsce? Na dzień dzisiejszy jest już pewne, że książkę wyda Wydawnictwo Filia! Data premiery to wstępnie wiosna 2013 :)

“Przechylił jej głowę i zamknął jej oczy.
Następnie wytarł malutkie srebrne ostrze w chusteczkę, przykucnął koło swojej ofiary i czekał. Kiedy się ocknie, zabije ją ponownie.”

Pierwsza część trylogii znanej na całym świecie!
Na podstawie książki powstał serial o tym samym tytule.

Chloe King to normalna nastolatka, chodzi do szkoły, interesuje się chłopcami, kłóci się z mamą. Do czasu. W okolicy swoich 16-tych urodzin Chloe orientuje się, że ma bardzo szczególne zdolności… Zrobi wszystko żeby odkryć prawdę. Musi się spieszyć bo jej prześladowca cały czas czai się w cieniu, żeby znów zabić. Bo Chloe ma dziewięć żyć, ale czy one jej wystarczą…?


Hmm.. ciekawie i tajemniczo, a przede wszystkim nieprzewidywalnie. Podoba mi się główna bohaterka. Moim zdaniem świetna książka! – Recenzja czytelniczki

Chloe to jedna z tych książek, niby dla nastolatek, a zaczytują się w nich dorosłe kobietyJ Nie mogę się doczekać kolejnych części! – Recenzja czytelniczki

Naprawdę fajna książka! Jestem osobą, która nie lubi zbędnych opisów i szybko się nudzi, a tym razem muszę przyznać, że Chloe czytałam z przyjemnością i bez przerw. No i mega plus za tajemniczość! – Recenzja czytelniczki


FRAGMENT:


CZĘŚĆ 1: UPADŁA
Prolog

Był niezmordowany i bezbłędnie podążał jej tropem.
Zwróciła na niego uwagę godzinę temu w barze, kiedy osunął mu się rękaw i dostrzegła na jego ręce ozdobne czarne znamię. Zawijasy atramentu i blizn układały się w dobrze jej znane słowa: Sodalitas Gladii Decimi[1].
Musiała uciekać.
Wzięła głęboki oddech i spojrzała przed siebie, przeskakując stosy śmieci i kałuże z precyzją akrobatki. Napędzał ją strach. Z którą ulicą łączy się ta alejka? Czy niedaleko jest miejsce publiczne – nawet całodobowa stacja benzynowa – w którym mogłaby się schronić? Nagle poczuła zapach świeżego, wilgotnego powietrza i zrozumiała, że ma przed sobą drogę ucieczki: koniec alei zagradzała brama zwieńczona drutem kolczastym.
Kiedy składała się do skoku, jej głowę wypełniało poczucie triumfu i wolności.
Coś wryło się w jej lewą nogę, rozpruwając mięsień.
Chwyciła się kurczowo bramy. Zraniona noga zwisała bezużytecznie. Kiedy wyciągnęła rękę, żeby zacząć się wspinać, ledwo słyszalny furkot oznajmił nadejście kolejnego ataku. Sekundę później leżała na ziemi.
- Obawiam się, że jesteś w potrzasku – powiedział denerwująco spokojny głos.
Rozpaczliwym wysiłkiem próbowała wlec się po ziemi, byle znaleźć się jak najdalej od napastnika, ale nie miała dokąd uciekać.
- Proszę… nie… – pisnęła, wspierając się plecami o mur. – Nie jestem tym, za kogo mnie masz. Nie jestem zła…
- To zrozumiałe, że tak sądzisz.
Usłyszała delikatny dźwięk cienkiego, niedużego ostrza wyciąganego z pochwy.
- Nigdy nikogo… Nigdy bym nikogo nie skrzywdziła! Błagam!
Podciął jej gardło.
- Id tibi facio, Deus[2] – wyszeptał, przykładając do serca krawędź lewej dłoni, tak że kciuk na środku klatki piersiowej był skierowany ku górze. Z ust umierającej dziewczyny wydobyło się delikatne westchnienie; jej szyję znaczyła cienka wstążeczka krwi – dowód doskonałego wyszkolenia zabójcy. Mężczyzna schylił głowę. – Jako wierny sługa Bractwa Dziesiątego Ostrza. Pater Noster, Rex Gentius[3].
Przechylił jej głowę, by wyglądała bardziej naturalnie i zamknął jej oczy. Następnie wytarł malutkie srebrne ostrze w chusteczkę, przykucnął koło swojej ofiary i czekał.
Kiedy się ocknie, zabije ją ponownie.


Przeczytacie? Ja na pewno :D 


Wszystkie aktualne informacje na profilu Wydawnictwa :)

15 komentarzy:

  1. Serialu nie oglądałam, ale po powieść chyba sięgnę Później zastanowię się nad serialem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje przyjaciółki się zachwycały serialem, więc powiem im o książce, a sama również może się skuszę :) Oglądałam tylko kawałek pierwszego odcinka i jakoś zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam serialu, ale książka mnie zaciekawiła. Myślę, że po premierze znajdzie się na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ciekawe jaka będzie okładka. Ta oryginalna bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Będzie albo oryginalna, albo bardzo do niej zbliżona :)

      Usuń
  4. Już czytałam po angielsku.;D Świetna książka.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie, więc chętnie po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubiłam serial i żałowałam, że go skończyli. Miałam nadzieję, że wydadzą książkę w Polsce, więc bardzo się dziś ucieszyłam, gdy zobaczyłam to info na Paranormalbooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobał serial. Czytałam i tłumaczyłam początek książki, ale do mnie nie przemówił. Pewnie mimo wszystko po książkę sięgnę. Mam nadzieję, że ta okładka pozostanie, bo jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, szykuje się kolejny bestseller? Przynajmniej tak to wygląda z opisu. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie. Serialu nie widziałam, więc nie wiem czy wróżyć sukces czy raczej porażkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serialu co prawda nie znam, ale miałam okazję czytać fragment powieści z dalszymi rozdziałami i jestem jej strasznie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też czytałam już troszkę obszerniejszy fragment i po skończeniu od razu chciałam więcej :D

      Usuń
  11. Super! Już nie mogę się doczekać :)

    Zapraszam na http://recenzjum.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-zuz.html ponieważ nominuje Cię do Liebster Blog :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne