07 listopada, 2012

Atlas Chmur - zapowiedź wydawnictwa Mag


Seria: Uczta Wyobraźni
Autor: David Mitchell
ISBN: 978-83-7480-274-1
Tłumaczenie: Justyna Gardzińska
Oprawa: twarda
Format: 135x205
Liczba stron: 544
Rok wydania: 7 listopada 2012
Cena detaliczna: 45,00 zł  








Tytuł: Atlas chmur - wersja filmowa
Autor: David Mitchell
ISBN: 978-83-7480-278-9
Tłumaczenie: Justyna Gardzińska
Oprawa: miękka
Format: 135x202
Liczba stron: 544
Rok wydania: 7 listopada 2012
Cena detaliczna: 39,00 zł




Atlas Chmur
David Mitchell 
7 listopada 2012

Nominowany do Nagrody Bookera bestseller Atlas Chmur Davida Mitchella to również jedna ze Stu Książek Dekady według wpływowych brytyjskich krytyków literackich Richarda Madeleya i Judy Finnigan. Teraz na jego podstawie powstał głośny film, w którym kreacje stworzyła plejada gwiazd: Tom Hanks, Halle Berry, Susan Sarandon, Jim Sturgess, Ben Whishaw, Jim Broadbent i Hugh Grant.

Pasażer statku, z utęsknieniem wyglądający końca podróży przez Pacyfik w 1850 roku; wydziedziczony kompozytor, usiłujący oszustwem zarobić na chleb w Belgii lat międzywojennych; dziennikarka-idealistka w Kalifornii rządzonej przez gubernatora Reagana; wydawca książek, uciekający przed gangsterami, którym jest winien pieniądze; genetycznie modyfikowana usługująca z restauracji, w oczekiwaniu na wykonanie wyroku śmierci; i Zachariasz, chłopak z wysp Pacyfiku, który przygląda się, jak dogasa światło nauki i cywilizacji – narratorzy Atlasu Chmur słyszą nawzajem swoje echa poprzez meandry dziejów, co odmienia ich los zarówno w błahym, jak i w doniosłym wymiarze.

W tej niezwykłej powieści David Mitchell znosi granice języka, gatunku literackiego i czasu, proponując zadumę nad właściwą ludzkości żądzą władzy i niebezpiecznym kierunkiem, w którym w pogoni za władzą zmierzamy.


Patronaty medialne: Fantasta, Katedra, Poltergeist, Czwórka, QFANT, Kawerna, WP, Olesiejuk

Wydawnictwo Mag www.mag.com.pl

12 komentarzy:

  1. Też dostałam tego e-maila od wydawnictwa, ale po "Atlas chmur" nie sięgnę, ponieważ to zupełnie nie moja tematyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, nie zauważyłam, że to zapowiedź i tak czytam, czytam, czekam, gdzie tu recenzja, bo jestem strasznie ciekawa;)
    Książka właśnie dzisiaj do mnie zawitała (z czego strasznie się cieszę, bo wprost marzyłam o niej) i niedługo powinnam zacząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D
      W takim razie to ja czekam na TWoją recenzję ;)

      Usuń
  3. Niedługo książka u mnie zagości i wręcz nie mogę się doczekać, aż w końcu będę mogła ją przeczytać :3

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje must read, już nie mogę się doczekać lektury, pokładam duże nadzieje w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę sobie kupić ten Atlas Chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu ładnie, chyba dawno nie zaglądałam :(. Atlas już do mnie dotarł, ale musi poczekać na swoją kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś książkę otrzymałam, zatem niedługo zabiorę się za jej lekturę! Jestem ogromnie ciekawa, czy warta jest takiego rozgłosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog :) więcej informacji tutaj krople-szczescia.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś zaproszona do zabawy również u mnie: ksiazkowo-recenzjowo.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, u mnie też. :D www.postmeridiem1.blogspot.com. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne