07 stycznia, 2013

Podsumowanie roku 2012!

Cześć!
Rok 2012 dobiegł już końca, więc czas zrobić małe podsumowanie. Przez ten okres blog znacznie się rozwinął, zaczęłam pisać częściej, coraz lepiej i z upływem czasu widzę jak wiele dało mi systematyczne pisanie tekstów. Nawiązałam całą masę współprac, wymieniłam mnóstwo maili z sympatycznymi osobami z wydawnictw, portali, czy księgarń. Poza tym poznałam wiele wspaniałych osób, które także blogują i z którymi bardzo dobrze mi się pisze ;)

W ubiegłym roku przeczytałam 70 książek z czego wyróżniłam 10 najlepszych:
  • W plątaninie uczuć, Gabriela Gargaś
  • Nieśmiertelny, Catherynne M. Valente
  • Trylogia Igrzyska Śmierci, Suzanne Collins
  • Ava Farris. Podwójna tożsamość, Izabela Misztal
  • Obiecaj mi, Richard Paul Evans
  • Potem, Rosamund Lupton
  • Pomiędzy światami, Jessica Warman
  • Królestwo spokoju, Jack Ketchum
  • Nigdziebądź, Neil Gaiman
  • Skandalista, Nicola Cornick (najnowsze odkrycie - zwyczajny romans historyczny z typowym happy endem, ale podobał mi się ogromnie!)
A co w roku 2013?
  • więcej czytać, przekroczyć liczbę 100 przeczytanych książek
  • więcej pisać, ale jednocześnie coraz lepiej ;)
  • przeczytać większość książek kupionych, zalegających na półkach
  • dać radę sprostać wyzwaniom, do których się zapisałam
  • dodawać raz na jakiś czas zbiorczą recenzję kosmetyków i trunków, jakie w ostatnim czasie miałam okazję wypróbować
  • poznać twórczość Stephena Kinga, Jodi Picoult i Ricka Riordana :3

12 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów:) ja kocham Igrzyska Śmierci :D Też chciałabym więcej pisać w tym roku, ale nie wiem, jak to bedzie z czasem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka postanowień mamy podobnych - więcej czytać z półki ( 1 ) i tu będzie pomocne wyzwanie pod tym samym tytułem ( 2 )oraz poznać twórczość Stephena Kinga, Jodi Picoult ( 3 )
    Wśród wyróżnionych przez Ciebie tytułów czytałam i popieram Nigdziebądź
    Pozdrawiam i życzę zrealizowania wszystkich zamierzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w planach poznać w tym roku lepiej twórczość Picoult i Riordana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze żadnej z wymienionych książek, ale po kilka z nich z pewnością sięgnę ;)
    Powodzenia w realizowaniu postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny podpunkt jak Ty na mojej liście celów. Poznać twórczość Kinga, Picoult i Riordana (aktualnie mam nawet wypożyczoną książkę ostatniego autora - "Czerwoną piramidę").
    Życzę wytrwałości! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o postanowienia to zdecydowanie powinnaś zacząć od ostatniego, szczególnie jeśli chodzi o twórczość Riordana! :D Życzę wytrwałości w postanowieniach, sama również marzyłabym o tym, aby przeczytać 100 książek i zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    Cudownego 2013 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Igrzyska śmierci faktycznie są cudowne <3 Zyczę ci, abyś w przyszłym roku przeczytała takich świetnych książek dwa razy więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za postanowienia, które swoją drogą mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trylogia Collins faktycznie była świetna. Z pozostałych bardzo chciałabym przeczytać "Potem". Na razie za mną świetna "Siostra" tej autorki. Chciałabym też poznać twórczość Ketchuma.

    Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za realizację postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wyróżnionych książek czytałam tylko trylogię "Igrzyska śmierci" i całkowicie się zgadzam, że owa seria zasługuje na wyróżnienie. "Potem" czeka już na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne