12 maja, 2012

oTAGowana po raz trzeci :D

Zostałam oTAGowana po raz trzeci przez Vivienne :D

Zasady zabawy:
1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.


I moje odpowiedzi na pytania:


1. Książka, która najbardziej wryła Ci się w pamięć…?
Hmm... Myślę, że Igrzyska śmierci. Jedna z najlepszych książek, jakie przyszło mi czytać.
2.  Bohater książki, którego zapamiętasz do końca życia …?
Tutaj to chyba Harry Potter :D Myślę, że na tyle dużo razy go czytałam i jeszcze będę czytać, że to właśnie jego zapamiętam do końca życia.
3.  Ulubiony gatunek literacki to…?
Zdecydowanie powieść. Odpowiada mi długość, forma, styl pisania, no wszystko :D
4. Najbardziej urzeka Cię książka, gdy…?
Myślę, że składa się na to kilka czynników. Lubię, gdy książka ma jakiś wyjątkowy klimat, który odpowiada jej tematyce. Ważne jest też jakieś miarowe tempo, żeby powieść nie była nudna, ale też nie przesadzona. Na koniec przydałby się przynajmniej jeden bohater, którego dałoby się polubić, bo ciężko czyta się historie, w której fabuła jest ok, a postaci nieprzyjemne.   
5.  Ulubiony i niezastąpiony autor książki to…?
J.K. Rowling, autorka Harry Potter'a. To w sumie od jej twórczości rozpoczęła się moja prawdziwa przygoda z czytaniem ;)
6..  Piosenka, którą możesz podsumować całe swoje życie…?
Oj, chyba nie ma jeszcze takiej piosenki XD
7. Czy wybierasz książki, jedynie patrząc na okładkę?
Często zdarza mi się wybrać książkę właśnie ze względu na okładkę, ale na moje szczęście zwykle są to trafne wybory :D
 8.  Kto lub co skłoniło Cię do założenia bloga?
Kiedyś, przeglądając lubimyczytać natknęłam się na profil jednej dziewczyny, która miała w opisie link do swojego bloga książkowego. Postanowiłam zajrzeć, przeczytałam kilka recenzji, pooglądałam także inne blogi, a później napisałam do niej z pytaniem, jak to wszystko działa. Po jej wszystkich pomocnych wskazówkach postanowiłam sama spróbować swoich sił jako recenzentka :D Już po pierwszych tygodniach, wiedziałam, że zostanę tu na dłużej.
9. Co zaraziło Cię fascynacją do czytania?
Mam brata starszego 2 lata i pamiętam, że kiedy ja jeszcze byłam w przedszkolu, on uczęszczał już do zerówki, gdzie uczył się pierwszych literek. Ja, jak to dziecko, znudzona już zabawą, często podchodziłam do niego, gdy uczył się czytać razem z mamą i pokazując na kolejne literki, pytałam jak brzmią. W ten sposób, po kilku tygodniach umiałam już naprawdę płynnie czytać i podczas gdy pani przedszkolanka wychodziła na kawę lub papierosa, ja siedziałam w środku okręgu innych dzieci i czytałam im bajki ;D
10.Czy widzisz siebie w zawodzie związanym z literaturą?
Tak, jak najbardziej. Moim marzeniem jest głównie dawanie prywatnych lekcji gry na gitarze, ale chciałabym również pracować jako dziennikarka. Lubię pisać recenzje, chciałabym spróbować także w felietonach, czy wywiadach. Ciekawie byłoby również zasiadać na stanowisku grafika w jakimś wydawnictwie i projektować okładki :D
11.   Jaki jest Twój ulubiony cytat(niekoniecznie z książki)?
„-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? -Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. -Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. -Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.” - Jace, Miasto Kości - Cassandra Clare :3


Każdy z Was może czuć się zaproszony do gry. Moje pytania tu: http://moja-biblioteczka-angela.blogspot.com/2012/05/zabawa-dla-bloggerow-otagowani-d.html

8 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :) fajnie jest bliżej poznać bogowych sąsiadów.. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, Jace <3 Uwielbiam ten cytat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałam, że moje pytania tak bardzo mi Ciebie przybliżą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam te cytat. Ale ogólnie to wszystkie odzywki Jace'a :D

    OdpowiedzUsuń
  5. „-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? -Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. -Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. -Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.” haha piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uwielbiam serię o Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten cytat, tak jak i powieść, z której pochodzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne