09 maja, 2012

Zabawa dla bloggerów: oTAGowani :D

Całkiem niedawno zostałam zaproszona do nowej zabawy dla bloggerów :D Wytypowały mnie Maruda i Flouube, którym serdecznie dziękuję!^^

A oto zasady gry:
1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.

Moje odpowiedzi na pytania dziewczyn:

MARUDA

1.Czego nie lubisz w blogowaniu?
Hmm... Na pewno nie są przyjemne problemy z bloggerem, który czasami potrafi się zawiesić i wyłączyć. Nie lubię też kodów weryfikacyjnych przy dodawaniu komentarzy XD
2.Jakiego gatunku książki byś na pewno nie przeczytał/a?
Staram się próbować wszystkiego, jednakże po lekturze jednej książki z gatunku literatury historycznej, wojennej mam uraz do podobnych lektur.
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Oj, jest ich bardzo dużo :D Ogólnie bardzo lubię komedie i horrory. Taki, który zapadł mi w pamięć to Amityville :D
4.Co śmiesznego wydarzyło się, kiedy byłeś/aś dzieckiem?
W tym momencie przychodzą mi do głowy dwie takie sytuacje :D
- Miałam około 4 lata. Bawiłam się w coś w pokoju, gdy złapało mnie pragnienie i ruszyłam do kuchni, by czegoś się napić. Na blacie leżał sok jabłkowy i szklanka do połowy wypełniona substancją, która przypominała ten sok. Jak to dziecko, pomyślałam, że czemu nie, spróbuję tego "czegoś" ze szklanki. Wypiłam kilka łyków i skrzywiłam się na smak. Był strasznie gorzki, a nawet lekko metaliczny. Co się później okazało, w szklance rzeczywiście był sok jabłkowy, tyle że z dodatkiem wódki - chyba drink taty. Wypiłam mało, więc w sumie mi nie zaszkodziło, z tym że później nie chciałam iść spać i jak to określa moja mama, byłam bardzo "ruchliwa" XD
- Miałam ledwo 2 lata, gdy całą rodziną udaliśmy się na wesele mojego wujka do Opola. Wszyscy świetnie się bawili, nawet ja i mój brat zostaliśmy do rana. Po całej zabawie, wcisnęliśmy się do samochodu i ruszyliśmy do domu. Przez calutką drogę śpiewałam "Ona temu widła" i "Kupiłek lornetke" ha ha :D
5. Wolisz szpilki, trampki czy tenisówki?
Kocham szpilki! Uwielbiam w nich chodzić, ale na dłuższą metę praktyczniejsze i wygodniejsze są trampki :D
6. Jaki kanał najczęściej oglądasz?
Ogólnie mało oglądam tv, ale jak już to programy na tvn ;p
7. Przeglądasz takie strony jak np. kwejk, demotywatory?
Jasne :D
8. Ulubiony zespół?
Kocham Paramore, Aerosmith i Guns 'n Roses ^^
9. Wolisz kurtkę czy płaszcz?
Kurtka :3
10. Czego zawsze zapominasz z domu?
Kluczy, telefonu xd
11. Podoba ci się nowy hymn na Euro?
Ambitny to on z pewnością nie jest, ale czego oczekiwać od hymnu na Euro? xd Zdecydowanie jest chwytliwy i melodyjny, co punktuje. Jak dla mnie, może być.



FLOUUBE

1.Czy masz swój jakikolwiek rytuał dotyczący np. czytania książek?
Jak dostanę, czy też kupię książkę i zabiorę ją o domu, muszę ją całą przejrzeć, czasem przeczytam sobie jakiś fragment, a później leci na półkę i czeka na swoją kolej :D
2.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Kocham śpiewać, także największe moje marzenie to występ na wielkiej scenie dla dużej publiczności :D
3.Co robisz w wolnym czasie oczywiści poza czytaniem?
Śpiewam, gram, na gitarze, fortepianie, jeżdżę na rolkach, oglądam filmy, spotykam się z przyjaciółmi, itd.
4.Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
Jakoś tak zapalenie, to nie uprawiam żadnego sportu, ale raz na jakiś czas lubię pograć w różne gry zespołowe, pospacerować xd
5.Czy masz jakąś ulubioną ekranizację książki?
Harry Potter ^^ Kocham zarówno książki jak i wszystkie ekranizacje.
6.Ukochany tytuł, który możesz czytać zawsze i wszędzie?
Tutaj również Harry :D Mogłabym czytać go bez końca.
7.Jakiego rodzaju muzykę słuchasz?
Głównie rock ;d
8.Lubisz stare kino?
Moja mama je uwielbia i powoli zaraża mnie tą pasją :D
9.Zaserwuj dowcip!
Niedźwiedź zakazał w lesie się załatwiać. Pewnego dnia zajączek był w samym jego środku i nagle naszła go potrzeba. Nie mając większego wyboru, załatwił co musiał. Nagle w jego stronę zaczął iść niedźwiedź. Zając niewiele myśląc, wziął i ukrył to, co zrobił, w łapkach. Przyszedł niedźwiedź i pyta: - Ej, Zajączek, a co ty tam trzymasz w tych łapkach? - Nic takiego, motylka... - Pokaż go tu. - mówi niedźwiedź. Zajączek otwiera łapki i powiada: - No patrz, niedźwiedź! Ale się zesrał!
10.Jak wygląda Twój pokój?
Mój pokoik jest malutki, taki 3 na 5 :D Na wprost drzwi znajduje się okno, a pod nim parapet i łóżko. Po prawej stronie, na całą ścianę rozciąga się szafa z ubraniami. Po lewej widać biurko, pod którym stoi komputer. Na lewo i na prawo od biurka stoją regały z książkami, a na środku pokoiku znajduje się dywanik. Na ścianach mam różne zdjęcia i obrazy, a ogólnie całość utrzymana jest w jasnym różu :D
11.Najlepszy wg Ciebie film i serial z ostatniej dekady?
Ojej, to strasznie trudny wybór.. xd Z seriali uwielbiam Degrassi, Pamiętniki wampirów i PLL. A z filmów to mogłabym, wymieniać i wymieniać :D Na myśl przychodzi mi akurat Pamiętnik. Genialny film! :3


A oto moje pytania:

1. Jakie postaci męskie w książkach lubisz najbardziej? Romantyków, arogantów, czy może jeszcze jakiś inny typ?
2. Masz jakieś zwierzę? Jak się wabi?
3. Jakie masz zainteresowania poza czytaniem?
4. Jaką znasz książkę, która zapadła Ci głęboko w pamięci? I dlaczego właśnie ona?
5. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda a czytaniem?
6. Co lubisz nosić na co dzień?
7. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej?
8. Co chciałbyś/abyś robić w przyszłości?
9. Masz jakieś swoje amulety? Coś co nosisz na egzaminy, konkursy, i co przynosi szczęście?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
11. Jaka jest najdziwniejsza pozycja, w której zdarzyło Ci się czytać? :D

Do zabawy zapraszam:
Olę123
Vivienne
Lilien
Catalinę
Agniechę
scorpius

oraz każdego kto ma ochotę :D

10 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Paramore.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi X3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam z dzieciństwie podobną sytuację, z tym, że w szklance było piwo...

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie zabawy, bo dzięki temu możemy lepiej się poznać :) i nagle ktoś z kim tworzymy tę małą blogową społeczność staje się kimś bliższym, niż zwykłym internetowym awatarkiem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh... no i ja miałam poobną sytuację w dzieciństwie :) z tym, że myślałam, że w szklance jest woda... a łyknęłam ocet! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna zabawa, fajnie jest poznać cię trochę lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię głos wokalistki Paramore, a kurtki Ci nie daruję.:) Uwielbiam kobiety, które noszą płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :D Nie mam nic przeciwko płaszczom, ale jeśli już stoi przede mną wybór, to wytypuję kurtkę :P

      Usuń
  8. o, ja też uwielbiam Pottera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne