19 kwietnia, 2012

Kolejna fajna zabawa dla bloggerów :D


Zachęcona przez Julie Stranger postanowiłam poodpowiadać na kilka pytań^^

  • O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Najchętniej czyta mi się w nocy, gdzie reszta domowników już śpi i nic nie zakłóca mi czytania :D
  • Gdzie czytasz?
Na ławce przed szkołą muzyczną podczas okienek, w domu, w samochodzie, na balkonie. Wszędzie gdzie się da ;D
  • W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Jeżeli czytam już wieczorem w łóżku to w najróżniejszych pozycjach XD Na boku, na brzuchu, na plecach z podkulonymi nogami. Czasami też siedzę na fotelu z nogami na łóżku albo biurku :D
  • Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej chyba paranormale, ale bardzo lubię też książki fantasy, kryminały, horrory i obyczajowe.
  • Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Kupiłam "Nigdy i na zawsze", a dostałam "Grobową wiedźmę" :D
  • Co czytałeś/aś ostatnio?
"Felix, Net i Nika oraz Świat zero" Rafała Kosika - świetna książka :D
  • Co czytasz obecnie?
"Top modelka" Green'a.
  • Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Broń Boże, tylko nie ośle rogi xd Staram się nie niszczyć książek, także używam zakładek. Zwykle są to  zakładki otrzymane od wydawnictw albo zanjomych, ale lubię od czasu do czasu porobić jakieś własnoręcznie :D  
  • Ebook czy audiobook?
Ani to, ani to. Od Ebooków bolą mnie oczy i chyba nie mam cierpliwości do ciągłego przewijania XD A przy audiobookach nie potrafię się skupić.
  • Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
"Dzieci z Bullerbyn"! Była to lektura w 2 klasie podstawówki i pamiętam, że tak bardzo mi się spodobała, że czytałam ją kilka razy. Do dziś bardzo mile ją wspominam.
  • Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Oj, jest ich dużo i nie wiem czy potrafiłabym wytypować jedną :)


Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych :D

6 komentarzy:

  1. "Dzieci z Bullerbyn" również na mnie zrobiły wielkie wrażenie, choć teraz tą książkę wspominam raczej mgliście. Zastanawiam się jednak, czy nie przeczytać ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne :D Też sobie zrobiłam od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czytam w różnych pozycjach za co często krzyczy na mnie mama;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nogami u góry to jedna z najlepszych pozycji do czytania książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także niedługo wezmę udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wytypowałam 'Dzieci z Bullerbyn'. 8D Jak tak patrzę, to większość moli książkowych ma podobne odpowiedzi, poza tym, co czytali ostatnio i teraz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Inne